Kiedy mogę spodziewać się przesyłki?
W przypadku przewoźnika Kurier GLS, zamówienia do godz. 18:30 docierają następnego dnia.
W przypadku pozostał form dostaw, zamówienia do godz. 14:00 docierają następnego dnia.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Wystawiamy faktury VAT, które dołączane są do wiadomości e-mail potwierdzające zamówienie, po jego opłaceniu.
Jak mogę dokonać zwrotu produktów?
Zwrotu produktu możesz dokonać w terminie 14. dni od daty dokonania zakupu. Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz w dziale Polityka Zwrotów.
Jak się z Wami skontaktować?
Skontaktować się z nami możesz:
a. wysyłając wiadomość poprzez formularz kontaktowy
b. korzystając z danych kontaktowych dostępnych w zakładce Kontakt
c. wysyłając nam wiadomość e-mail na adres: biuro@pellis.pl
Czy produkty Pellis objęte są gwarancją?
Tak!
Każdy zakup w sklepie Pellis objęty jest 12. miesięczną gwarancją na terenie Polski.
Jak mogę opłacić swoje zamówienie?
Swoje zamówienie możesz opłacić korzystając z następujących form płatności:
BLIK
PayU
PayPal
Tpay
Za pobraniem
Tradycyjny Przelew Bankowy
Jaki przewoźnik dostarcza u Was paczki?
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy GLS lub inPost.
Nie znalazłem tu swojego pytania. Co mogę zrobić?
Skontaktuj się z nami poprzez dane kontaktowe podane w zakładce Kontakt.