Kiedy mogę spodziewać się przesyłki?
W przypadku przewoźnika Kurier GLS, zamówienia do godz. 18:30 docierają następnego dnia.
W przypadku pozostał form dostaw, zamówienia do godz. 14:00 docierają następnego dnia.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak. Wystawiamy faktury VAT, które dołączane są do wiadomości e-mail potwierdzające zamówienie, po jego opłaceniu.


Jak mogę dokonać zwrotu produktów?
Zwrotu produktu możesz dokonać w terminie 14. dni od daty dokonania zakupu. Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz w dziale Polityka Zwrotów.


Jak się z Wami skontaktować?

Skontaktować się z nami możesz:
a. wysyłając wiadomość poprzez formularz kontaktowy
b. korzystając z danych kontaktowych dostępnych w zakładce Kontakt
c. wysyłając nam wiadomość e-mail na adres: biuro@pellis.pl


Czy produkty Pellis objęte są gwarancją?

Tak!
Każdy zakup w sklepie Pellis objęty jest 12. miesięczną gwarancją na terenie Polski.


Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

Swoje zamówienie możesz opłacić korzystając z następujących form płatności:
BLIK
PayU
PayPal
Tpay
Za pobraniem
Tradycyjny Przelew Bankowy


Jaki przewoźnik dostarcza u Was paczki?

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy GLS lub inPost.


Nie znalazłem tu swojego pytania. Co mogę zrobić?

Skontaktuj się z nami poprzez dane kontaktowe podane w zakładce Kontakt.